onsdag 23 februari 2011

Hur mycket får en mascara kosta?

Jag är ganska petig med min Mascara, vissa funkar bättre än andra. Jag har dock inte hittat min "IT" mascara, så jag testar fortfarande olika.
Natta hade fått en mascara av Karine som hon fixat på någon tax.free. Av YSL. Jag tänkte inte mer på det än att det var en "fancy" mascara. TILLS jag testade den! Lord vilken fantastisk mascara! Den verkligen utmärkte sig... En sån ska jag ha! Tänkte jag. Så jag drog Natta i armen och gick iväg på mission YSL mascara. Kosta vad den får kosta!
Självfallet finns inte denna i Sverige, och är dessutom troligtvis en limited eller exclusive edition. Så jag fick snällt nöja mig med en annan. Jag förklarade lite vad jag är ute efter till expediten och fick på rek. Helena Rubinstein Sexy blacks mascara.  Trehundrafyrtioniokronor. 349:- för en mascara som inte alls levde upp till mina förväntningar.... snopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar